Vil du være med å gjøre Personverndagene til den største og beste arenaen for personvern i Norge?
I 2024 samlet vi over 200 mennesker til Personverndagene i Trondheim. 9-10 september 2025 har vi en ambisjon om å samle over 400 mennesker og vi er allerede kommet i gang med å planlegge årets konferanse!
Vi har behov for å stryke teamet med en en digital markedsfører/innholdsprodusent.
Din hovedoppgave vil være å bidra til god og kontinuerlig markedsføring av konferansen før, under og etter.
Oppgaver:
Oppdatere konferansens hjemmesider på www.personverndagene.no
Utarbeide markedsmateriale til konferansen herunder markedsføringspakke for partnere, bannere, rollups, pauseslides mm.
Innhente informasjon om foredragsholdere, oppdatere program på nettsidene
Planlegge Linkedin posts med nyheter og program
Planlegge og sende ut månedlige nyhetsbrev fram til konferansen
Dialog med samarbeidspartnere, utstillere, foredragsholdere og andre for å skape innhold og sikre bred rekkevidde i tilgjengelige kanaler
Sette opp og følge opp kampanjer
Bidra i programkomiteen og i planlegging og gjennomføring av konferansen
Vi har godt etablerte verktøy for å kunne planlegge og følge opp våre digitale initiativer og kampanjer. Vi er opptatt av målbarhet i våre initiativer og kontinuerlig god kommunikasjon.
Vi ønsker deg som:
Har noe erfaring fra innholdsproduksjon, herunder nettsider, nyhetsbrev og bruk av linkedin som kommunikasjonskanal
Kjennskap til våre verktøy; HubSpot, Figma, Linkedin - eller liknende verktøy
Fortrinnsvis erfaring fra planlegging og gjennomføring av konferanser
Vi kan tilby deg:
Muligheten til å få praktisk erfaring i planlegging, utarbeidelse og gjennomføring av en konkret kampanje
Oppnå dokumenterbare effekter på ditt bidrag og arbeid - verdifull referanse
Praktisk erfaring fra programkomiteearbeid og gjennomføring av en stor konferanse
Søknadsfrist: omgående med snarlig oppstart.