Før FP braker igang skal vi ha litt opplegg for alle kommende faddere!
Lørdag 8. august blir det avholdt det siste, og viktigste, infomøtet. Dette er obligatorisk for alle faddere og veldig viktig å være med på. Det vil være 14:15 på TBA, og det er viktig at alle møter presist 🤯
Etter det stikker vi ut i Høyskoleparken og griller burger og pølser sammen🫂🌭
Dette er en veldig god mulighet til å bli kjent med sine medfaddere!
Vi anbefaler (på det sterkeste)å kartlegge hvor dere møtes til vors og i forkant av arrangementer sammen. Det vil gjøre det lettere for fadderbarna å planlegge ukene sine, hvis de vet hvor de skal møte i god tid før <3
Satser på at alle er like gira på Fadderperioden som oss. Det blir RÅTT!!
PS: Dette er eneste mulighet å få hentet ut Fadder-t-skjorte. Hvis du ikke kan møte opp er det viktig å sende mail til faddersjefene, eller fadderperioden@abakus.no