Forsidebilde til innhold

Kurs med Capgemini

Kurs

Er du gira på å få et innblikk i hvordan fremtidens utvikling innen områdene infrastruktur, applikasjoner, data og brukeropplevelse vil se ut? Kurset tar for seg "Technovision" som er Capgeminis teknologiradar og deres beste gjetning på akkurat dette!

På kurset vil du få muligheten til:

  • Innovere over høyst reelle business-caser fremlagt av Capgemini.

  • Få et innblikk i hvordan fremtidens virksomheter leverer sine tjenester på spennende nye måter med helt ny teknologi!

  • Du får trent på kreativitet, nysgjerrighet og det Capgemini betegner som helt essensielle konsulent-skills!

Mat:

Gjennom deltakelse på kurset vil du få utdelt et gavekort på 250kr hos Wolt/Foodora.

Zoom:

Det digitale kurset vil foregå over zoom, og en link vil bli sendt ut som en kunngjøring samme dag.



Hvem er Capgemini?

Som en global leder innen konsulent- og teknologitjenester og digital transformasjon er franske Capgemini  og Capgemini Consulting i forkant av innovasjon gjennom å hjelpe kundene å realisere muligheter innen strategi, transformation, skytjenester, digitalisering og plattformsløsninger. Med 50 års erfaring og dyp bransjeekspertise gjør Capgemini og Capgemini Consulting kundene i stand til å realisere sine ambisjoner innenfor et spekter av tjenester som spenner fra strategi til operasjonalisering. Capgemini er overbevist om at forretningsverdien av teknologi skapes av og gjennom mennesker. Capgemini er et multikulturelt selskap med 300 000 ansatte i over 40 land.

Informasjon fra Fagkom:

  • Av respekt for bedriften oppfordrer vi deltakere til å ha på kamera på kurset samt bidra til at kurset blir interaktivt.

  • Vi sjekker oppmøte både på starten av kurset og ved slutten av kurset. Det føres prikk på deltakere som ikke er tilstedet.

  • Hvis dere ikke har sendt inn E-post så gjøres det i feltet “melding til arrangør”.

  • Dette er et digitalt arrangement. Lenke vil bli sendt som kunngjøring og/eller sendt på mail.

  • I etterkant av arrangementet må dere svare på en obligatorisk spørreundersøkelse her på abakus.no som er anonym overfor bedriften.



Kommentarer

Vennligst logg inn for å kommentere