image

Kurs med Capgemini



TEMA: "Be Like Water" - Teknologitrender vi mener vil prege fremtiden.

TechnoVision er Capgeminis teknologiradar og deres beste gjetning på hvilke trender de mener vil prege fremtidens utvikling innen områdene Infrastruktur, Applikasjoner, Data, Brukeropplevelse og Samarbeid. På tvers av disse områdene presenterer de også et sett av utviklingstrekk som belyser hvordan teknologi og mennesker sammen vil jobbe i fremtidens organisasjoner. Årets tittel på teknologiradaren er hentet fra Bruce Lee: "Be Like Water". De mener denne enkle setningen beskriver hvordan teknologien endrer seg for å imøtekomme en stadig mer uforutsigbar verden.

Som en global leder innen konsulent- og teknologitjenester og digital transformasjon er franske Capgemini  og Capgemini Consulting i forkant av innovasjon gjennom å hjelpe kundene å realisere muligheter innen strategi, transformation, skytjenester, digitalisering og plattformsløsninger. Med 50 års erfaring og dyp bransjeekspertise gjør Capgemini og Capgemini Consulting kundene i stand til å realisere sine ambisjoner innenfor et spekter av tjenester som spenner fra strategi til operasjonalisering. Capgemini er overbevist om at forretningsverdien av teknologi skapes av og gjennom mennesker. Capgemini er et multikulturelt selskap med 300 000 ansatte i over 40 land.





Som kompensasjon for manglende bespisning/sosialt-tilbud vil det bli delt ut gavekort hos Wolt/Foodora.



Link til zoom-møtet vil bli sendt ut som en kunngjøring samme dag.

Informasjon fra Fagkom:

Av respekt for bedriften oppfordrer vi deltakere til å ha på kamera på kurset samt bidra til at kurset blir interaktivt. Vi sjekker oppmøte både på starten av kurset og ved slutten av kurset. Det føres prikk på deltakere som ikke er tilstedet. Hvis dere ikke har sendt inn E-post så gjøres det i feltet “melding til arrangør”. Dette er et digitalt arrangement. Lenke vil bli sendt som kunngjøring og/eller sendt på mail. I etterkant av arrangementet må dere svare på en obligatorisk spørreundersøkelse her på abakus.no som er anonym overfor bedriften.



Regler for Abakus' arrangementer

Kommentarer

Vennligst logg inn.