Velkommen til digital bedriftspresentasjon med CGI torsdag 04.02.21!
Agenda 17:15 - 17:45: Presentasjon ac CGI og Talentprogrammet 17:45 - 18:00: Q&A 18:00 - 18:15: Kahootquiz med premier
CGI ble grunnlagt i 1976, og er verdens femte største IT- og konsulentfirma. Vi består av over 77 500 konsulenter fordelt på 400 lokasjoner i 40 land. I Norge har vi ca. 750 ansatte fordelt på syv lokasjoner, blant annet i Oslo, Trondheim, Stavanger og Haugesund. CGI er et av landets ledende IT- og konsulentselskap med et bredt løsning- og tjenestetilbud innen blant annet robotikk, produktdesign, programmering, kunstig intelligens, arkitektur, strategi og forretningsutvikling.
CGIs visjon er å utvikle markedets beste IT- og managementkonsulenter. I løpet av et toårig talentprogram videreutdannes og trenes selskapets young professionals kontinuerlig i nye teknologier, konsulent- og prosjektarbeid, samt generell forretningsvirksomhet.
Talentprogrammet er inndelt i to ulike løp: Tech og Biz. Tech Talent er for deg som elsker å løse krevende utfordringer ved hjelp av programmering. Biz Talent er for deg som brenner for innovasjon, brukeropplevelse og digital transformasjon. Selv om hvert løp fokuserer på sine fagområder vil du også bli godt kjent med det andre løpet og deres fagområder.
Til Talentprogrammet er vi på jakt etter talenter med mastergrad innen teknologi og forretningsutvikling, med drivkraft og lidenskap. Mer informasjon om talentprogrammet, samt mulighet for å søke, finner du her: www.cgitalent.no.
Hvis du er interessert i konsulentbransjen, business, ledelse, teknologi og innovasjon så vil en bedriftspresentasjon med CGI være et godt valg. Denne dagen møter du tre representanter fra CGIs talentprogram. De vil fortelle om CGI, prosjekter, Talentprogrammet og sine hverdager i et innovativt, sosialt og spennende teknologi- og konsulentselskap. I tillegg vil det bli arrangert Kahoot-quiz med premier.
Alle deltakere vil få et gavekort på Foodora.
Informasjon fra Bedkom: Dette er et digitalt arrangement. Lenke vil bli publisert her og/eller sendt på mail. I etterkant av arrangementet må dere svare på en obligatorisk spørreundersøkelse her på abakus.no som er anonym ovenfor bedriften. Påfølgende dag klokken 13.00 vil spørreundersøkelsen bli gjort tilgjengelig på abakus.no, og du må svare for å kunne melde deg på nye arrangementer.